به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین استقبال از آفتاب در جوار شهدای گمنام، اظهار داشت: دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است و علی‌رغم اینکه دشمنان تلاش می‌کردند تا جمهوری اسلامی شکل نگیرد اما با عنایات پروردگار متعال نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت درحالی‌که دشمنان می‌گفتند عمر انقلاب کم خواهد بود حال انقلاب اسلامی چهل‌سالگی خود پشت سر گذاشت.

وی یکی از آرمان‌های مقدس امام خمینی(ره) صدور انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی که آن را امام خمینی(ره) در ایران اسلامی آغاز کرد اکنون تنها به کشورمان محدود نیست بلکه به سایر کشورها نیز انقلاب اسلامی صادرشده است.

امام جمعه اهر بابیان اینکه قلب اروپا و کشورهای غربی از فرهنگ ناب عاشورایی و اسلامی متضرر شده‌اند، گفت: این‌همه تحرکات و عکس‌العمل‌هایی که غربی‌ها، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها نشان می‌دهند به خاطر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری نظامی اسلامی بر جلوگیری از خودخواهی‌های نظام استکباری است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: اکنون مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای به عینه مثل امام خمینی(ره) با همان فکر و حرکت مدیریت می‌کنند و ملت ایران نیز بیشتر از گذشته مخلص‌تر از نظام و انقلاب حفاظت و پاسداری می‌کنند و به‌خوبی قابل‌لمس است که ملت در تمامی صحنه‌ها مدافع آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران با آن‌که مشکلات متعددی در مسائل اقتصادی و معیشتی دارند اما همچنان پشتیبان ولایت‌فقیه، نظام و انقلاب هستند، گفت: مردم ایران با حضور در صحنه‌های مختلف اعم از انتخابات، راه‌پیمایی و دفاع از انقلاب روی مسئولان را سفید کرده‌اند اما باید مسئولان هم برای قدردانی از حمایت‌های آن‌ها گام‌های اساسی در رفع مشکلات بیکاری جوانان، اقتصادی و معیشتی مردم بردارند.

امام جمعه اهر یادآور شد: راه‌پیمایی ۲۲ بهمن زمینه‌ای برای پاسخ قاطع ملت ایران به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود هر اندازه‌ای که دشمن سعی در بدبین کردن مردم به مسئولان و نظام باشد همان اندازه عشق و علاقه ملت به ولایت، نظام و انقلاب افزون‌تر می‌شود.

حاجی‌زاده با اشاره به عشق و محبت امام خامنه‌ای همانند امام راحل در اعماق قلوب ایرانی‌هاست، خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر هر قدر تلاش شد تا علاقه مردم به امام خامنه‌ای کمتر شود اما همان طراحی کنندگان فتنه نیز دیدند که با ترقه‌بازی محبت و عشق مردم به رهبری نه‌تنها کاهش نیافت بلکه بیشتر هم شد.

انتهای پیام/