به گزارش اهرامروز، سیدمهدی پورحسینی شامگاه سه شنبه در آئین گشایش ستاد دانشجویان و جوانان حجت الاسلام روحانی در آذربایجان شرقی افزود: رای به حجت الاسلام روحانی، رای به نماینده تفکری است که خواهان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی یادآوری کرد: ما در مقابل کسانی هستیم که مسیر آزادی فکر را می بندند و نمی خواهند این ملت آزاد و سربلند باشند و با افتخار و راحتی زندگی کنند.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در آذربایجان شرقی با اشاره به تبلیغات منفی و کارشکنی های دلواپسان علیه برجام گفت: جالب اینکه رئیس جمهور تندروی آمریکا هم علیه برجام موضع گرفت و آن را بدترین توافق در تاریخ روابط خارجی امریکا دانست.

پورحسینی ادامه داد: امسال با وجود روی کار بودن دولت تدبیر و امید، باز هم رقابت بین دو قطب اصلی انتخابات نابرابر خواهد بود چراکه تمام منابع حریف علیه دولت به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برخی از بزرگان در سال ۹۲ می ترسیدند نام روحانی را برده و حتی وارد ستاد وی شوند، گفت: در شرایط سخت آن سال، جوانان با شجاعت و رشادت تمام، پرچم عقلانیت و اعتدال را برافراشتند.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در آذربایجان شرقی یاداوری کرد: ایام سال ۹۲ روزهای تاریک بود چراکه هیچکس جرات نداشت پرچم حجت الاسلام روحانی را به دوش بکشد.

پورحسینی افزود: در آن دوران به سراغ هر کسی که می رفتیم، می گفت که به حجت الاسلام حسن روحانی رای خواهم داد ولی ما را به ستاد خود دعوت نکنید چرا که برایمان دردسر درست می کنند.

به گزارش ایرنا، در این آئین با حضور جمعی از نمایندگان لیست امید و جوانان و دانشجویان اصلاح طلب، ستاد جوانان حجت الاسلام حسن روحانی در آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دهمین دوره انتخابات میان دوره ای مجلس ۲۹ اردیبهشت در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

آذربایجان شرقی در آن روز همچنین شاهد برگزاری انتخابات میان دوره مجلس دهم در حوزه های انتخابیه مراغه- عجب شیر و اهر-هریس است.

آذربایجان شرقی با ۳٫۸ میلیون نفر جمعیت ۲۱ شهرستان و در مجموع ۱۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.