راضیه عباسی معروفان در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با اشاره به آخرین اقدامات در خصوص انتخاب شهردار جدید اهر، اظهار کرد: معیارها و ملاک‌های انتخاب شهردار اهر تعیین‌شده و عمدتاً شورا به دنبال فردی است که بدون حاشیه بوده و حرف و حدیث‌هایی که در خصوص رد و بدل رشوه بین گزینه‌ها و شورا می‌شود را ریشه‌کن کنیم.

وی ادامه داد: انتخاب فرد سالم برای تصدی‌گری شهرداری اهر باعث می‌شود تا حاشیه‌ها و شایعات بی‌پایه و اساس تمام شود و از طرفی دیگر انتخاب شهردار سالم و بی حاشیه موجب رد شایعات خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه تاکنون چند گزینه برای شهرداری اهر پیشنهادشده است که سعی داریم در طول دو و سه روز آینده با دریافت سوابق و رزومه آن‌ها و بررسی گزینه‌ها توسط اعضای شورای اسلامی شهر اهر تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: در حالی گزینه‌های پیشنهادی را بررسی می‌کنیم که اگر افرادی با تجربه، پاک دست و سالم که با معیار شورا مطابقت داشته از آن‌ها نیز غافل نشویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا هفته آینده شهردار جدید اهر انتخاب خواهد شد یا خیر؟ گفت: احتمال دارد یکی از گزینه‌های شورا و گزینه‌های پیشنهادشده به‌عنوان شهردار اهر انتخاب شود

وی به معیارهای انتخاب شهردار جدید اهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر در شرایط بحرانی شهرداری اهر فرصتی برای آزمون و خطا با انتخاب فرد بی‌تجربه نداریم و معیاری که قرار داده‌ایم بایستی افرادی با تجربه،دارای سوابق اجرایی و حتماً نیز سابقه شهرداری بودن داشته باشد و باید کارمند رسمی نیز باشد چراکه نمی‌توانیم از کوچه و بازار فردی را پیدا کرده و به‌عنوان شهردار انتخاب کنیم.

عباسی معروفان تأکید کرد: نمی‌توانیم فردی را برای شهرداری اهر انتخاب کنیم که تخلف کند و بعد آن‌هم نتوانیم پاسخگوی آن باشیم و علاوه بر این‌ها سعی داریم تا فردی شهردار شود که نه انگ به آن بچسبد و نه اجازه دهد عده‌ای شورا را با طرح مسائل مالی زیر سؤال ببرید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه شورای اسلامی شهر اهر چند نفر برای شهرداری اهر گزینه دارد، اظهار داشت: گزینه‌هایی شورا و پیشنهادی در اولین جلسه هفته آینده بررسی می‌شود و نهایتاً سعی می‌کنیم که شهردار جدید فردی سالم و پاک دست باشد و این‌گونه در نظر گرفته‌ایم که شهردار جدید فرض مثال اگر هم کاری نکرد حداقل اجازه ندهد وضعیت شهرداری اهر بحرانی‌تر شود و از طرفی مقابل چپاول گری را بگیرد.

وی در پایان‌بر تعیین و تکلیف هرچه سریع‌تر شهرداری اهر در خصوص انتخاب شهردار جدید تأکید و خاطرنشان کرد: چنانچه اگر با انتخاب شهردار جدید اهر وضعیت فعلی شهرداری اهر که وضعیت خوبی نیست ادامه یابد در شان شورای پنجم شهر اهر نیست و در واقع با دوره‌های قبلی شورا فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام/