به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در اهر، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون پاک شهدا به ثمر نشسته و امنیت پایداری که به داشتن آن به خود می‌بالیم با جان‌فشانی شهدا و رزمندگان تأمین‌شده است.

وی افزود: فلسفه قیام امام حسین (ع) برگرفته از امر به معروف و نهی از منکر بوده و ایشان در واقع شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند در حالی که ارزش‌های اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

امام جمعه اهر ادامه داد: امام حسین (ع) از همه‌چیز گذشته بود و برای دفاع از اسلام به شهادت رسیدند و در قیام کربلا امام حسین(ع) دنبال این‌چنین سربازانی بودند ولی تعدادشان بسیار کم بود.

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان اینکه اگر قیام امام حسین (ع) نبود در واقع امروز هم از اسلام واقعی خبری نبود، گفت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی مبارزه با طاغوت، استبداد و استکبار است و می‌توان گفت که بعد از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته‌اند کنند.

وی با اشاره به این‌که سخنان ترامپ در سازمان ملل رسوایی بزرگی برای یک مقام در ریاست جمهوری آمریکا بود، اضافه کرد: رئیس‌جمهور آمریکا که در سازمان ملل برخی سخنان ضد ایرانی بر زبان آورد هیچ سودی برای آمریکا ندارد بلکه این‌گونه اظهارات شرمساری مردم آمریکا را از داشتن چنین رئیس‌جمهوری نمایان می‌کند.

امام جمعه اهر در پایان خاطرنشان کرد: ایران برای دفاع از اسلام واقعی شهدای بسیاری در این راه تقدیم کرده و اخیراً که شهید حججی به دست جلادان داعشی به شهادت رسید برای ما ایرانیان افتخار است.

انتهای پیام/