به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم زاده، نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو‌ با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، مناظره ترامپ و بایدن مطابق با ساختار حاکم بر نظام سیاسی آمریکا بود، گفت: قدرت و مشروع بودن هر روشی برای رسیدن به قدرت در مناظره ترامپ و بایدن کاملاً مشهود بود.

وی با بیان اینکه، برخی در داخل تصور می‌کنند که آمریکا بهترین نظام سیاسی را دارد و برای نظام سیاسی باید آمریکا را الگو قرار داد، تصریح کرد: ترامپ و بایدن در روش سلطه به کشورها و مقابله با کشورهای مستقل ممکن است اختلاف نظراتی در حوزه روش داشته باشند، اما در اینکه آمریکا باید به‌عنوان یک کشور مستکبر و سلطه‌گر عمل کند، هیچ اختلافی ندارند.

محرم‌زاده گفت: مثلاً درباره ایران، ترامپ و بایدن هر دو قائل به فشار اقتصادی و مقابله با ملت ایران هستند و هیچ کدام در دشمنی با ملت ایران تردید ندارند. منتهی اینکه، ممکن است در روش مقابله با ملت ایران اختلافاتی داشته باشند پس بهتر است آقایانی که در داخل تصور می کنند بایدن و ترامپ با یکدیگر تفاوت دارند بدانند که هویت سلطه گری آمریکا هم در بایدن و هم در ترامپ یکی است.

نماینده مردم اهر در پایان گفت: برای ملت ایران هیچ تفاوتی نمی کند که بایدن رئیس‌جمهور شود یا ترامپ؛ مهم این است که رفتار آمریکا برای نادیده گرفتن حقوق ملت ایران تغییری نخواهد کرد و ما باید روی توانمندی ها و داشته های خودمان تکیه کنیم.