به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهداء به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امروز طبق فرموده مقام معظم رهبری، بسیج رکن اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند: تا نیروی بسیج در کشور وجود دارد هیچ‌کس توان تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و انقلاب اسلامی از تمامی صدمات و تهدیدات به دور است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه بسیج نقش خود را از زمان دفاع مقدس تاکنون به‌خوبی ایفا کرده است گفت: بسیج پس از سال‌های پرافتخار و پر از حماسه هشت سال دفاع مقدس نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده و امروز نیز در عرصه جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستاده و اگر حقیقتاً فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) صادر نمی‌شد امروز حتی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز پابرجا نبود.

ممی زاده با ذکر اینکه اگر امروز ما در چهارمین دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم مدیون تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های بسیج هستیم عنوان داشت: وقتی می گوئیم بسیج، طبق فرموده مقام معظم رهبری تعدادی دارای کارت شناسایی سازمانی بسیج هستند و کسانی نیز وجود دارند که فکرانقلابی دارند، به فکر دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای حفظ آن تلاش می‌کنند نیز بسیجی هستند پس مردم ما بسیجی هستند و امروز این تفکر بسیجی به لطف خدا در اقصی نقاط جهان پخش‌شده و ما شاهد پیروزی‌های آن هستیم.

وی در  پایان اظهار داشت: فرموده مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با تعدادی از بسیجیان فرمودند: کسانی که از تکرار کلمه دشمن ناراحت می‌شوند به‌هرحال ما دشمنانی داریم و بسیج قدرتی عظیم و بازویی توانمند در مقابل دشمنان است که ما نباید از آن غافل شویم نظام اسلامی در هیچ عرصه‌ای در مقابل دشمنان شکست نخورده است. امام خمینی (ره) نیز فرمودند: کسانی که بسیج را فراموش کرده و از آن غفلت قطعاً گرفتار آتش دوزخ خواهند شد.

انتهای پیام/