به گزارش اهرامروز، بیت الله عبداللهی در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تبریز با بیان اینکه بازنشسته وزارت کشور(استانداری آذربایجانشرقی) هستم و مشکلات این قشر را به خوبی درک می‌کنم، گفت: متاسفانه جامعه آن چنان که باید و شاید، به وظیفه خود در مقابل بازنشستگان عمل نکرده و شاید کشور نیز نتوانسته در این زمینه آن چنان که باید و شاید به این موضوع توجه داشته باشد.

وی افزود: کار به جایی رسیده که قشر بازنشسته دیگر در برابر مشکلات، صبر نمی‌کند و با در دست داشتن پلاکاردها به اعتراض خود در جامعه روی می‌آورد.

وی افزود: با مدرک کارشناسی ارشد، با پست مدیرکل و با حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان از استانداری بازنشسته شدم و در حال حاضر، دو میلیون و هشتصد هزار تومان حقوق می‌گیرم. این از وضعیت استانداری است وای به حال سایر نهادها..

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی بیش از پیش مدیران دولتی به مشکلات بازنشستگان، عنوان کرد: بنده به شخصه تا وقتی که مسئولیت دولتی داشته و بازنشسته نشده بودم؛ درک درست و صحیحی از مشکلات بازنشستگان نداشتم.

عبداللهی گفت: با بازنشستگی، حقوق ثابت بدون در نظرگرفتن مزایا و … به بازنشستگان تعلق می‌گیرد در حالی که میزان هزینه‌های این قشر پس از بازنشستگی افزایش می‌یابد و این درست نیست و باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه انصافا بازنشستگان در جامعه ما منزلتی ندارند، تصریح کرد: باید تبعیض‌های موجود در این حوزه رفع شود نه اینکه در حوزه‌های مختلف، روز به روز شاهد افزایش تبعیض‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، گام‌های بسیار خوبی در حوزه رفع مشکلات بازنشستگان در مقایسه با دولت های پیشین برداشته است، اظهار کرد: انتظار داریم در یک بازه زمانی خاص، دولتمردان بخش اعظم مشکلات بازنشستگان را رفع کنند و ما نیز در مجلس شورای اسلامی با تمام توان آماده حمایت از این قشر هستیم.
انتهای پیام/