به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای از جانب پروردگار متعال در قرن حاضر بود، اظهار داشت: رهبری معجزه گونه امام خمینی(ره) در دوران انقلاب اسلامی با دست‌خالی و حمایت‌های مردمی حکومت منفور پهلوی را برچیدند.

وی افزود: ما اکنون عزت و کرامتی که در دنیاداریم مرهون و مدیون امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستیم به‌طوری که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) جان گرفت و اکنون با رهبری امام خامنه‌ای چهل‌سالگی خود را سپری می‌کند.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اهر بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل به نسل‌های جوان جامعه تأکید کرد، ادامه داد: اگر بخواهیم نسل جوان میراث دار انقلاب اسلامی باشد باید دستاوردها، خدمات و شهدایی که در این راه در جهت تنومند شدن نهال انقلاب انجام‌گرفته آشنا شوند.

زارعی بابیان اینکه ما شرف و عزت کشورمان را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهداء و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای هستیم، گفت: عزت و قدرت ایران مدیون هیچ کشوری نیست و در حال حاضر علاوه بر تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای بلکه قدرت ایران رفته‌رفته در حال جهانی‌شدن است و هیچ‌وقت سر تعظیم در مقابل استکبار جهانی فرود نیاورده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر از برگزاری بیش از یک‌صد برنامه شاخص هم‌زمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد، اظهار کرد: در طول دهه روز این ایام مبارک برنامه‌های متنوع و پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان اهر کلنگ زنی و یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری برنامه‌ها و پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر انعکاس دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: در این ایام مبارک بیش از ۵۶ پروژه عمرانی در سطح شهرستان اهر و روستاها با صرف اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

زارعی، استقبال از آفتاب در جوار شهدای گمنام، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان اهر، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان اهر، افتتاح باشگاه فرهنگیان، میهمانی لاله‌ها در شهر اهر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا شهر و روستاها، جشنواره‌های بومی و محلی روستایی و عشایری، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی، نشست‌های بصیرتی، کرسی آزاداندیشی، برگزاری جشن انقلاب ویژه امدادگران هلال‌احمر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اهر با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خاتمه می‌یابد، خاطرنشان کرد: راه‌پیمایی ۲۲ بهمن از میدان شهرداری تا چایکنار و از چایکنار تا میدان معلم برگزار می‌شود و حضور تک‌تک مردم و مسئولان در این راه‌پیمایی ضمن محکومیت سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی بلکه مردم بار دیگر با حضور گسترده اعلام می‌کنند که انقلاب اسلامی همچنان پیروز و سرافراز است.

انتهای پیام/