به گزارش خبرنگار اهرامروز، در پی اقدام سخیف و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایجاد فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال‌کردن حقوق مردم فلسطین،‌ ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز در نقاط مختلف کشور دست به تظاهرات ضدآمریکایی – صهیونیستی زدند.

ملت ایران تا آخر در کنار مردم فلسطین خواهند ماند

فرماندار شهرستان اهر در جمع تظاهرات کنندگان اهری ضمن قدردانی از حضور یکپارچه مردم اهر در این تظاهرات، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در تظاهرات محکومیت آمریکا در راستای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نشان داد که ملت ایران همیشه در کنار مسلمان مظلوم فلسطین اشغالی هستند.

زاهد محمودی با اشاره به اینکه تمامی ملت‌های مسلمان به غیر از برخی کشورهای خودفروخته این اقدام ترامپ را محکوم کرده‌اند، گفت: حدود ۷۰ سالی است که فلسطین به دست اشغال گران صهیونیست به اشغال درآمده و بدتر از آن نیز استکبار جهانی از ضایع شدن حق و حقوق مسلمانان فلسطین حمایت می‌کند این در حالی است که ما نباید تظاهرات این‌چنین را دست‌کم بگیریم بلکه برای دفاع از حقوق مظلومان یک‌صدا باید فریاد زد.

وی ادامه داد: انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس اقدامی نسنجیده‌ای از جانب ترامپ بود که هم آمریکا و هم رژیم صهیونیستی را در آتش می‌سوزاند و از طرفی مسلمانان اجازه نمی‌دهند که قبله اولشان به پایتخت رژیم کودک کش انتخاب شود و این اقدام نابخردانه شعله جنگ را در خاورمیانه شعله‌ور‌تر می‌کند.

اجازه نمی‌دهیم حتی کوچک‌ترین خطری بیت‌المقدس را تهدید کند

امام جمعه اهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه صهیونیست‌ها از سال ۱۹۴۸ میلادی دست به اشغال فلسطین زده‌اند، اظهار کرد: همان‌طور که دولتمردان آمریکا گفته‌اند باید در منطقه خاورمیانه جنگ به راه بیندازند تا امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ادامه داد: حدود ۷۰ سال است که اراضی فلسطین به دست ابر جنایت‌کاران اشغال‌شده است و آمریکا و انگلیس در اشغال فلسطین با این رژیم جعلی همکاری کرده‌اند و از آن زمان تاکنون رؤسای جمهور آمریکا حمایت کرده‌اند که هیچ‌گاه نشده حمایت خود را از اسرائیل بردارند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل گروهک تروریستی داعش نمونه‌ای از حمایت‌های آمریکا از تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری، حمایت‌های جمهوری اسلامی و تلاش نیروهای مقاومت سیطره داعش در عراق و سوریه برچیده شد.

امام جمعه اهر اضافه کرد: انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و انتخاب آن به‌عنوان پایتخت رژیم اشغال گر قدس، اظهارنظر بی‌خردانه بود که ترامپ ابله و روانی در آتش خشم مسلمانان جهان و برخی از کشورهای اروپایی خواهند سوخت.

حاجی‌زاده ابراز داشت: اجازه نمی‌دهیم حتی کوچک‌ترین خطری بیت‌المقدس و مسلمانان فلسطین را تهدید کند و یکدل و یک‌صدا از مظلومیت فلسطینیان دفاع می‌کنم.

در پایان تظاهرات ضدآمریکایی – صهیونیستی پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/