به گزارش خبرنگار اهرامروز، دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر با نام‌نویسی ۳۳ نفر متشکل از ۲ نفر زن و ۳۱ نفر مرد پایان یافت.

احمد نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در نخستین روز ۵۰ نفر از داوطلبان در بخش شهری و روستایی جهت شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار نهایی در نخستین روز ۲۰ برای انتخابات روستایی و ۳۰ نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: با احتساب جمع کاندیداهایی که در روز اول و دوم ثبت‌نام کرده‌اند به ۸۳ نفر می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر بابیان اینکه در روز دوم ۱۳ نفر برای شهر اهر و ۲۰ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستاهای اهر نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: از مجموع داوطلبان این حوزه انتخابیه سه نفر زن و ۸۰ نفر مرد هستند.

نیک‌نفس اضافه کرد: تاکنون ۲۵ نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر اهر با حضور در دفاتر پیشخوان، فرآیند پیش ثبت‌نام خود ا انجام داده‌اند و ۱۸ نفر نیز جهت نام‌نویسی به فرمانداری اهر مراجعه کرده‌اند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر به داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توصیه کرد برای تسریع و تسهیل در روند ثبت‌نام، پیش از مراجعه به فرمانداری، روند پیش ثبت‌نام را در دفاتر پیشخوان دولت انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی کردن نام‌نویسی به فرمانداری اهر مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: اگر داوطلبین پیش از حضور در فرمانداری، در دفاتر پیشخوان دولت پیش ثبت‌نام را انجام دهند، روند نهایی کردن ثبت‌نام در فرمانداری و بخشداری‌ها، با سهولت بیشتر و در زمان کمتری صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر با تأکید بر اینکه داوطلبان به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ازدحام توصیه می‌کنیم تا پیش ثبت‌نام را در دفاتر پیشخوان انجام دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت‌نام ۳۳ نفر در روز دوم، امیدواریم داوطلبان انتخابات شوراها ثبت‌نام در انتخابات را به‌روزهای آینده موکول نکنند.

انتهای پیام/