به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلسه هم‌اندیشی احداث فاز دوم حسینیه اعظم شهدای اهر با حضور شهردار و معاون عمرانی شهرداری اهر ، نماینده و مسئول واحد مهندسی سپاه ناحیه اهر ، نائب رئیس نظام‌مهندسی و ناظر پروژه در دفتر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر تشکیل شد.

احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در این جلسه با اشاره به اینکه حسینیه‌های شهدا مراکز اشاعه فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه هستند گفت: احداث حسینیه در جوار مزار مطهر شهدا باعث ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت شده و پتانسیلی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای غربی است.

ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های مادی و معنوی مسئولین شهرستانی و استانی، خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تکمیل فاز اول پروژه ، خواستار مساعدت تمامی این عزیزان در جهت تکمیل فاز دوم حسینیه اعظم شهدای اهر شدند.

وی تأکید کرد: عظمت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان بوده و تداوم و بقاء انقلاب اسلامی ایران در گرو زنده نگه‌داشتن آرمان‌های شهدا و انتقال آن به نسل جوان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر بابیان اینکه امروز جامعه ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: با گسترش این فرهنگ می‌توان بیشتر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه برطرف کرد.