به گزارش خبرنگار اهرامروز، بهبود سعادتی در دیدار اعضای شورای بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با رئیس اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته ورزش، ضمن تبریک فرارسیدن این هفته اظهار داشت: دلیل حضور اعضای شورای بسیج ورزشکاران شهرستان اهر تبریک این روز و اعلام آمادگی برای همکاری در مراسمات و مسابقات ورزشی است.

وی  بابیان اینکه یادواره شهدای ورزشکار در آینده نزدیک برگزار خواهد شد گفت: با همکاری اداره ورزش و هیتهای ورزشی شهرستان سعی خواهد شد تا این یادواره که در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار برنامه‌ریزی‌شده به بهترین وجه ممکن برگزار گردد.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با اشاره به اینکه ورزشکاران اهری در تمامی زمینه‌های فرهنگی و ورزشی فعالیت‌های خوبی داشته‌اند عنوان کرد: ورزشکاران شهرستان اهر در کلیه مناسبت‌های ملی و مذهبی درصحنه‌ها حضورداشته و دارند و این حضور خود را در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه امسال نیز که متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود باشکوه هر چه تمام‌تر به نمایش خواهند گذاشت و نقشه دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.

 

آمادگی اداره ورزش و جوانان برای همکاری در برگزاری یادواره شهدای ورزشکار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان بسط و گسترش دهیم تا با عنایت امام زمان (عج) به یک وحدت کامل دست‌یابیم.

حسن اللهیارپور در دیدار اعضای شورای بسیج ورزشکاران شهرستان اهر به مناسبت هفته ورزش، ضمن تشکر از حضور ورزشکاران بسیجی اظهار داشت: در این برهه زمانی و در این شرایط موجود کشور، ما نیاز به وحدت و انسجام بین کلیه گروه‌ها و افکار مختلف داریم بنده نیز از زمان تصدی این مسئولیت سعی کرده‌ام تا به این مسائل پایبند باشم.

وی بابیان اینکه همه ما سرباز نظام و ولایت‌فقیه هستیم و چپ و راست نداریم گفت: بعضاً اتفاقاتی می‌افتد که برای خود بنده نیز آزاردهنده است اگر خدای‌نکرده اتفاقی بیفتد همه از رئیس‌جمهور تا بنده حقیر تابع مقام عظمای ولایت هستیم و اگر ایشان ندا دهند همه ۵ هزار ورزشکار ما که بسیجی هستند لبیک خواهیم گفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ما به وحدت نیاز داریم عنوان کرد: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان بسط و گسترش دهیم تا با عنایت امام زمان (عج) به یک وحدت کامل دست‌یابیم.

اللهیارپور با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار گفت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اهر نیز حرکت بسیار خوبی در معرفی شهدای عزیز است و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در این زمینه کمک‌ها و همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.