به گزارش اهرامروز، احمد ابراهیمی در مراسم تجلیل از کارکنان شاغل در این بنیاد به مناسبت روز کارمند گفت: خدمتگزاری به خانواده ­های معظم شهدا و ایثارگران افتخار آفرین بوده و علاوه بر وظیفه­ ای اداری و انسانی ذخیره­ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، از  تلاش­های کارکنان خدوم و زحمت­کش این بنیاد تقدیر و تشکر نموده و توفیق خدمت رسانی به این قشر معظم و معزز را از خداوند متعال خواستار شد.

ابراهیمی گفت: خانواده‌های معظم شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که با هیچ ارایه‌ی خدمتی قابل جبران نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر تأکید کرد: خدمتگذاری به خانواده­های معظم شهدا و ایثارگران افتخار آفرین بوده و علاوه بر وظیفه­ای اداری و انسانی ذخیره­ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ می باشد.

ابراهیمی بیا بیان اینکه خون شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده­های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خود، خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و عبادت محسوب می شود.