به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام حسین ستاری در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که با موضوع اعتکاف در سالن تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان، خیرین و مردم همیشه در مناسبت‌های مختلف همکاری لازم را داشته‌اند و اخیراً با همکاری دستگاه‌های مختلف مراسم شهادت فاطمه زهرا (س) با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر در مصلای نماز جمعه اهر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر، شهرستان اهر را از لحاظ برگزاری مراسم معنوی اعتکاف یکی از شهرستان‌های نمونه استان ذکر کرد و افزود: مردم با وجود مشکلات در زندگی روزمره سال گذشته نزدیک به ۷۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام و حضور یافته بودند.

وی ادامه داد: همچنین جلسه‌ای با دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری مراسم اعتکاف برگزار و در این جلسه مسائل و مشکلاتی که سال‌های گذشته وجود داشت بررسی شد.

حجت‌الاسلام ستاری بابیان اینکه از اوایل هفته جاری ثبت‌نام از معتکفان در شهرستان اهر آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به اوقات فراغتی که دانشجویان و دانش آموزان دارند امیدواریم تعداد ثبت‌نام کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در اهر به بیش از آمار سال‌های گذشته برسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در پایان‌بر حمایت‌های مادی و معنوی خیرین از مراسم معنوی اعتکاف تأکید کرده و یادآور شد: مراسم اعتکاف برای برادران و خواهران به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود که شامل مسجد شیخ عماد ویژه برادران و مساجد امام خمینی (ره)، مسجد چهارده معصوم (ع) و مسجد امیرالمؤمنین (ع( برای خواهران آماده‌سازی کرده‌ایم.

انتهای پیام/