به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر شجاعی در آیین یازدهمین جشنواره تجلیل از نخبگان و برترین‌های کنکور شهرستان اهر با اشاره به اینکه مدرسه کانون آموختن خلاق و زیستن با اخلاق است، اظهار کرد: در این شعار دو مقوله آموزش و پرورش نهفته است، آموختن خلاق یعنی آموزش سنتی منسوخ و تعدیل و باید رویکرد آموزش ما آموزش نوین با روش‌های مدرن و استفاده از تجهیزات هوشمند باشد.

مدیر آموزش و پرورش اهر افزود: جهان امروز و دنیای علم آموزش نوین با روش‌های مدرن را از ما می‌خواهد، اخلاق‌مداری یکی از بزرگ‌ترین مقوله‌های انسانیت است که ما را با سایر موجودات متمایز می‌کند.

وی بابیان اینکه متأسفانه گاهی دیده می‌شود اخلاق در قرن ارتباطات رسانه‌ای رو به افول است، گفت: آنچه که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی می‌بینیم هجمه‌ها نشان از افول اخلاق است، امیدواریم دانش‌آموزان با آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند در این زمینه پیش‌قدم شده و اخلاق‌مداری را جایگزین بی‌اخلاقی‌های فضای مجازی کنند.

شجاعی کسب ۳۹ رتبه زیر ۱۰۰۰ توسط دانش‌آموزان اهری را افتخاری بزرگ برای این شهرستان دانست، ادامه داد: این دانش‌آموزان که در کنکور سراسری رتبه زیر هزار کسب کرده‌اند بدون احتساب پشت‌کنکوری‌هاست و از پشت‌کنکوری‌ها ۲۱ نفر در رشته پزشکی قبول‌شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش اهر با ذکر این‌که هشت نفر دیگر از دانش‌آموزان اهری به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی و کاربردی هنرستان‌ها راه‌یافته‌اند، گفت: علاوه بر این‌ها سه نفر از نوجوانان اهری در جشنواره نوجوان خوارزمی کشور رتبه اول تا سوم را کسب کرده‌اند همین رتبه‌هایی که جوانان و دانش‌آموزان اهری کسب می‌کنند برای شهرستان اهر افتخاری بزرگ است.

به گزارش اهرامروز، در این جشنواره از نخبگان حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و … وبرترین‌های کنکور ۹۶ با حضور مسئولین شهرستانی در سالن شهید مطهری اهر تجلیل شدند.

انتهای پیام/