به گزارش خبرنگار اهرامروز، فیض الله محمدیان در بازدید فرماندار شهرستان اهر از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر، اورژانس و راهدارخانه سامبران در جاده اهر – کلیبر با اشاره به اینکه بر حسب قانون فرمانده حوادث جاده ای نیروی انتظامی است، اظهار کرد: خوشبختانه با تعاملی که بین دستگاه های امدادی شهرستان اهر وجود دارد تاکنون هیچ گونه مشکلی نداشته ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر بابیان اینکه جمعیت هلال احمر اهر در سطح شهرستان ۴ پایگاه امداد و نجات جاده ای دارد، افزود: متاسفانه آنطور که انتظار می رود امکانات و تجهیزات بروز نداریم.

وی بابیان اینکه جوانان هلال احمر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای با فعالیت هایشان برای آرامش و رفاه مردم در واقع ایثارگری می کنند، گفت: ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیا ایستادگی کرد و اصلی ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمن وجود روحیه ایثارگری و فداکاری در بین مردم به ویژه جوانان بود.

محمدیان در ادامه بیان داشت: جوانانی که در پایگاه های امداد و نجات جاده ای متحمل زحمت می شوند هیچ گونه حق الزحمه ای برای آنها پرداخت نمی شود و به نوعی می توان گفت که ما در این شهرستان با اینکه کم و کاستی هایی وجود دارد ولی در مقایسه با سایر شهرستان ها غذای امدادگران را تامین می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر با تاکید بر اینکه باید قدر جوانان را دانست و از طرفی باید کاری کنیم تا روحیه ایثارگری و فداکاری در بین جوانان حفظ شود، خاطرنشان کرد: در شهرستان اهر جوانانی داریم که با پای پیاده و در شرایطی نامطلوب امدادرسانی می کردند که شاید این کار از دست ما هم بر نمی آمد اما سعی کنیم تا قدر جوانان را بیش از پیش بدانیم