به گزارش اهرامروز، متن پیام سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری اهر بدین شرح است؛

بسمه‌تعالی

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه‌نشان از نفی استبداد و اوج مودت و پیمان دانشجویان و دانشگاهیان با آرمان‌ها و اهداف امام و انقلاب بود.
که در چنین روزی دانشجویان پیرو خط امام این حرکت انقلابی را که به نوع خود بی‌نظیر بود و حتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب بعدها فرمودن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دوم بود. و نقل و قول هست که امام راحل بعد از چند ساعت که از موضوع باخبر می‌شوند می‌فرمایند خوب جایی را گرفتید و اونجا را از دست ندهید.

آری انقلاب اسلامی ایران چنین رویدادهایی را داشته و توانسته با رهبری امام و مقام معظم رهبری و همت بالای مردم همیشه در صحنه به دشمنان در کمین نشسته سیلی محکمی بزند و این کشتی غرورآفرین را از طوفان‌ها نجات دهند و به سرمنزل و ساحل آرام برساند.

سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری اهر ضمن تبریک ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و دانشجو. این یوم‌الله را به دانش آموزان و دانشجویان و ملت غیور تبریک عرض می‌گوید و تمام همشهریان را دعوت به راهپیمایی در چنین روز غرورآفرین می‌کند و خود این سازمان نیز دوشادوش مردم در میدان شهرداری اهر به خیل مردم انقلابی می‌پیوندد. و با آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب تجدید میثاق می‌کند.

وعده دیدار ما فردا (۱۳ آبان) ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه قبل از ظهر – میدان شهرداری اهر