به گزارش اهرامروز، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی که با حضور سردار سلامی در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه تربیت سازمانی در روحیه و عملکرد پاسداران تاثیر مستقیم دارد اظهار کرد:  حضور فرماندهانی که نقش راهبری را در سپاه داشته‌اند برای همه ما مغتنم است و این رویکردها باعث تربیت نیروهای جهادی در سپاه شده است.

وی سوابق خود در همراهی با شهید باکری را یادآور شد و گفت: در خدمت شهید آقامهدی باکری و فرماندهانی که آیینه تمام قد ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند درس‌های بزرگی گرفته‌ام که تلاش کردم در دوران خدمتم مورد استفاده قرار دهم.

فرمانده سابق سپاه عاشورا با اشاره به اینکه تا به امروز ۳۷ سال به این نظام ادای دِین کردیم افزود:  اگر خداوند عمر دهد، در هر جبهه‌ای نیاز باشد، ۳۰ سال دیگر هم برای انقلاب جانفشانی می‌کنیم و داشتن این روحیه به برکت مکتب تربیت شده در آن است.

وی با بیان اینکه تودیع سخت است ولی در این ۵۲ ماه دوستان خوبی را کسب کردم که عقبه مستحکمی برای ماست ابراز داشت:  هرجا هستیم سرباز لشکر عاشورا و آقا مهدی باکری هستیم.

سردار کریمیان با بیان اینکه افتخار خدمت در سپاه عاشورا یکی از ماندگار‌ترین دوران خدمت من است تصریح کرد: در ستاد مرکزی نیروی زمینی سپاه ادامه خدمت خواهم کرد ولی هرجا باشم سربازی از سربازان سپاه عاشورا و آقا مهدی باکری هستم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و لشکر عاشورا خانه پدری همه رزمندگان آذربایجانی است و هرجا باشیم سرباز سپاه عاشورا هستیم گفت:  از اعتماد فرمانده کل سپاه در مدت خدمت خود در سپاه عاشورا قدردانی می‌کنم.

فرمانده سابق سپاه عاشورا با اشاره به اینکه در دوران حضور خود در آذربایجان شرقی گام‌های بلندی را در حوزه‌های مختلف برداشتیم، اضافه کرد: معتقدم در اقدامات خود، در مسیر درستی قدم برداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی کشور، به برکت همت جهادی دوستان و همکاران، خدمات بزرگی در این خطه توسط سپاه عاشورا انجام شد که این وظیفه ما بوده است و امیدوارم خدمات سپاه بیش از این هم افزایش یابد.

انتهای پیام/