به گزارش خبرنگار اهرامروز، عزت جبانی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، اظهار کرد: سرویس مدارس شخصاً برای بنده یک دغدغه شده چراکه در این خصوص دو محور بیشتر مد نظر بوده که آن دو شامل تکریم دانش آموزان و دیگری امنیتی آنهاست.

وی ادامه داد: رانندگانی می توانند سرویس مدارس را بر عهده گیرند که از نیروی انتظامی صلاحیت اخلاقی گرفته باشند یا اینکه رانندگان شرکت تعاونی مجاز بوده باشند و اگر آژانس هایی که صلاحیت شان از سوی اماکن نیروی انتظامی تایید شده باشد می توانند سرویس مدارس باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اهر با بیان اینکه تعیین سرویس مدارس عملاً از وظایف سازمان حمل و نقل شهرداری اهر است، گفت: متاسفانه با اینکه مدیران مدارس می دانند تعیین سرویس مدارس بر عهده ماست ولی آنها به جای ما تصمیم می گیرند، اگر قرار بر این است مدیران مدارس سرویس مدرسه می خواهند از سازمان حمل و نقل بخواهند تا ما نیز سرویس مدرسه برای آنها معرفی کنیم.

جبانی تاکید کرد: امنیت سرویس مدارس از هر چیزی برای ما مهم بوده و حائز اهمیت است و باید مدیران مدارس از هرگونه تصمیم عجولانه پرهیز و به تصمیمات سازمان حمل و نقل تمکین کنند.

وی از نصب ۵۰ سرعت کاه در سطح شهر اهر خبر داد، گفت: حداقل متراژ سرعت کاه ها می بایست سه متر باشد و در این راستا برای جلوگیری از حوادث ۵۰ سرعت کاه در سطح شهر اهر را پیش بینی کرده ایم.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اهر تصریح کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری اهر در حدود دو ماه است که تشکیل یافته و اکنون تنها ۴ نفر شاغل داریم در حالی که چارت سازمانی مان ۲۴ نفر است.