عزت جبانی در گفت‌وگو با ارسباران نیوز، اظهار داشت: حضور مردم در حماسه پرافتخار هفتم اسفندماه مثال‌زدنی بود، چراکه تلاش دشمنان نظام و انقلاب از تبلیغات گسترده جهت عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بی‌نتیجه مانده و ملت با این حضور بی‌سابقه کاندیداهای اصلح را انتخاب و راهی مجلس دهم کرده‌اند.

عضو شورای اصلاح‌طلبان شهرستان اهر با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان‌گر تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی بود، افزود: انتخابات دور دوم مجلس دهم در تشکیل مجلس انقلابی تأثیر بسیار زیادی داشته و در حال حاضر مهم است.

وی بابیان این‌که حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات موجب انتخاب کاندیداهای اصلح و مشخص شدن ۶۹ کرسی باقی‌مانده مجلس دهم می‌شود، ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات دور اول مجلس شاهد مشارکت ۶۰ درصدی مردم شهرستان‌های اهر و هریس در پای صندوق‌های اخذ رأی بودیم و امیدواریم همین حضور مردم در دور دوم نسبت به دور نخست نیز بیشتر باشد.

جبانی از سفر محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کشور به شهرستان اهر در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به دلیل اینکه استان آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان‌ها بیشترین نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات را دارد برای حمایت از کاندیداهای لیست امید به آذربایجان شرقی سفر می‌کند که این سفر به شهرستان اهر قطعی شده است.

این فعال اصلاح‌طلب تأکید کرد: طبق برنامه ریزی‌های قبلی سفر رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم‌زمان با تبلیغات رسمی کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم خواهد بود که در این سفر برای حمایت از کاندیداهای اصلاح‌طلب سخنرانی می‌کند.

عضو شورای اصلاح‌طلبان شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه نتیجه انتخابات در حوزه‌های دور دومی تنها با حضور حماسی مردم تعیین و تکلیف می‌شود، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور اول انتخابات نشان داد که انتخابات دیگر از حالت قومی و قبیله‌ای خارج‌شده و به جریانات سیاسی رأی دادند امیدواریم با حضور در دور انتخابات به کسانی رأی دهند که دل سوز ملت باشد.