به گزارش اهرامروز، مجید خدابخش صبح امروز در آیین تکریم و معارف فرمانده جدید سپاه عاشورای آذربایجان شرقی که با حضور سردار سلامی در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه سپاه به عنوان اولین مولود انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: در ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب پیروز شد و بلافاصله پس از آن هسته‌های سپاه شکل گرفت و در دوم اردیبهشت ۵۸ اساسنامه توسط امام خمینی (ره) ابلاغ شد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه مولود ارزش‌ها بوده و در دل و قلوب مردم جای دارد تصریح کرد: سپاه‌‌ همان مردم است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سپاه با انقلاب عجین است افزود: سپاه چه در اوایل انقلاب تا شروع جنگ تحمیلی و گروهک‌های تروریستی و چه در ۸ سال دفاع مقدس، سازندگی، حوزه جنگ سخت، حوزه جنگ نرم، فعالیت‌های اقتصادی و جهادی آیه «و اعدوا لهم…» را عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که سپاه را تحریم کند، انقلاب، ارزش‌ها و مردم را هدف تحریم قرار داده‌اند گفت: سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است چراکه خون شهدا، برای ایران امنیت ایجاد کرده و ان‌شاالله پایدار خواهد ماند.

خدابخش با تقدیر از زحمات سردار کریمیان با اشاره به اینکه ایشان زمانی شهید معرفی شد ولی مشخص شد اسیر صدامیان شده است ابراز داشت: از این سردار عزیز به غیر از صلابت، صراحت، صمیمیت، مجاهدت و… چیزی ندیدیم.

وی افزود: در فتنه اخیر که از مشهد آغاز شد و یا فتنه‌ای که در تهران به مردم آذربایجان اهانت، در تبریز با دو جریان مواجه بودیم که خداوند را شاکریم در کنار درایت و بصیرت و هوشمندی و وفاداری مردم به آرمان‌ها و ولایت فقیه، تعامل و همکاری همه نیروهای نظامی و انتظامی در این حوادث مشهود بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تهدید این بود که چون پان تورک‌ها وارد نشده‌اند، اتفاقی نمی‌افتد اضافه کرد: پان تورک‌ها هم دوشنبه فراخوان دادند ولی اتفاقی نیفتاد، نهایتا گفتند بعد از بازی فوتبال تراکتورسازی اتفاقاتی رخ می‌دهد، که نباید همراهی مردم عزیز آذربایجان، تعامل بسیج و نیروی انتظامی و به ویژه رفتارهای مردمی و ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان را در آرامش تبریز و آذربایجان فراموش کنیم.

وی با تقدیر از رفتارهای مردمی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را یادآور شد و گفت: در کشور بی‌نظیر است که هوا آلوده باشد و نماینده ولی فقیه در استان سوار بر اتوبوس شود یا در بازدید از دانشگاه به جای غذا خوردن در سالن ویژه اساتید در سلف دانشجویان با آن‌ها همنشین شود و یا در استادیوم حضور یابد.

خدابخش افزود: این تعامل بسیار ارزشمند بود و مردم آذربایجان کماکان رو سفید و سرافراز باقی ماند.

انتهای پیام/