به گزارش خبرنگار اهرامروز، کاظم تاروردی پور در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر که به میزبانی مدیریت امور برق برگزار شد با اشاره به اینکه مدیریت توزیع نیروی برق اهر حدود ۵۴ هزار مشترک دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۷ روستای شهرستان اهر از نعمت برق بهره‌مند و ۵ روستای فاقد برق دارد که این روستاها عموماً فصلی یا کمتر از پنج خانوار دارند.

وی افزود: حدود یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف و متوسط در شهرستان اهر داریم و حوزه فعالیت‌هایمان در سطح شهرستان بوده به‌گونه‌ای که اگر به هر نقطه‌ای شهرستان تردد داشته باشید نشان از بهره‌مندی مردم از نعمت برق وجود دارد در حالی که این از وظایف کارکنان خدوم مدیریت برق شهرستان اهر است.

رئیس اداره برق شهرستان اهر بابیان اینکه برای نگهداری و پایدار ماندن شبکه برق همکاران اتفاقاتی و عملیاتی به‌صورت ۲۴ ساعته و شیفتی انجام‌وظیفه می‌کنند، گفت: مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد موفق مدیریت توزیع نیروی برق تعداد خاموشی‌های مشترکین بوده که این شاخص در شهرستان اهر ۱٫۹۳ دقیقه به ازای هر مشترک است و در مقایسه با میانگین استانی کمتر است.

تاروردی پور در ادامه با تأکید بر اینکه عملکرد مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اهر در تمامی حوزه‌ها مطلوب بوده و مشکل چندانی نداریم، ابراز داشت: درصد تلفات جزو شاخص‌های اصلی ادارات برق بوده که این شاخص در شهرستان اهر ۱۱٫۵ درصد است که امیدواریم انشالله تمهیداتی که از سال‌های گذشته شروع نتیجه دهد و کاهش درصد تلفات باشیم.

وی اضافه کرد: به لطف پروردگار متعال اداره برق شهرستان اهر جزو واحدهای برتر در برخی از محورها و در برخی دیگر از محورهای فعالیت از وضعیت مطلوبی برخوردار است که امیدواریم با تعامل بین مسئولین و مدیریت برق شهرستان روز به‌روز شاهد بهبود شاخص‌های عملکردی باشیم.

رئیس اداره برق شهرستان اهر با تأکید بر اینکه کارکنان مدیریت برق شهرستان با علاقه‌مندی و رضایت‌مندی بخشی از حقوق خود را به جبهه مقاومت اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک به جبهه مقاومت همکاران ما در طرح محسنین کمیته امداد نیز مشارکت دارند.

تاروردی پور در پایان یادآور شد: بهای مصرفی و هزینه‌های انشعاب مساجد شهرستان اهر بدون این‌که ریالی دریافت شود به‌صورت رایگان واگذارشده است.