به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران)، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان اهر سه گروه تئاتر ثبت‌شده دارد و هفت گروه تئاتر این شهرستان در حال ثبت است که تلاش می‌کنیم تا در ماه‌های آینده این گروه‌های تئاتر ار به ثبت برسانیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) یک فعالیت بزرگ فرهنگی بوده که توسط مردم و هنرمندان در اهر برگزار می‌شود، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در این خصوص وظیفه نظارتی و حاکمیتی خود را انجام می‌دهد و نهادهای و سازمان های فرهنگی شهرستان اهر با همکاری اعضای انجمن تئاتر در برگزاری این جشنواره می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: ارشاد به‌تنهایی از عهده تامین هزینه‌های جشنواره تئاتر کوتاه برنمی‌آید بلکه اگر حمایت‌های سایر ادارات و نهادها نبود شاید نمی‌توانستیم از تامین هزینه‌ها برآییم.

زارعی خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) شهرستان اهر را به برند فرهنگی تبدیل کرده و همچنین ظرفیت گردشگر پذیر در زمینه فرهنگی و هنر را فراهم کرده است.