به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبرزاده اهری در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز کارکنان شهرداری اهر، اظهار کرد: در این مدت کم که شورای پنجم شهر اهر آغاز به کار کرده نتوانسته‌ایم با حداقل‌ترین امکانات و شرایط و با همکاری کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری اهر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر خطاب به کارکنان شهرداری اهر، گفت: امیدواریم با همدلی، وحدت، اتحاد و اتفاق دست‌به‌دست هم دهیم و برای شهرمان خدمت کنیم و یقین بدانید که اگر این سه اصل مهم را داشته باشیم هم شهرداری و شورای شهر اهر در پیشگاه خداوند متعال و مردم نه‌تنها شرمنده نمی‌شویم بلکه سربلند و سرافراز نیز خواهیم شد.

وی ایجاد شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اهر را جزو اولویت‌ها دانست، افزود: شورای اسلامی شهر اهر با تشکیل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری اهر می‌تواند خدمت بی‌منت برای کارکنان زحمت‌کش این مجموعه ارائه دهد امیدوارم این اقدامات را بتوانیم تحقق‌بخشیم و حداقل دغدغه مسکن کارکنان را مرتفع کنیم.

علی‌اکبرزاده بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر تأکید کرد، بیان داشت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و سرپا ماندن شهرداری و شورا بستگی به رضایت‌مندی مردم از این مجموعه‌ها دارد به‌طوری که منظور از تکریم ارباب‌رجوع خوش‌رفتاری و حل مشکلات اداری آن‌ها در شهرداری است و از طرفی هم با اقدامات مناسب سرمایه‌گذاران را جهت سرمایه‌گذاری در شهر اهر ترغیب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه اتمام بزرگراه اهر – تبریز آینده شهر اهر را روشن‌تر می‌کند، تصریح کرد: ساخت و سازها و خرید و فروش منازل مسکونی در شهر اهر نشان از آغاز مهاجرت معکوس دارد و تکمیل بزرگراه اهر – تبریز نه‌تنها آینده‌ای روشن را به ارمغان می‌آورد بلکه شهر اهر را نیز متحول خواهد کرد.

وی بابیان اینکه شورای پنجم شهر اهر متفاوت‌تر از دوره‌های قبلی خواهد بود، افزود: خدمات و تلاش‌های شورای ادوار گذشته را نادیده نمی‌گیریم البته آن‌ها نیز در حد توان و امکانات برای این شهر و مردم خدمت کرده‌اند ولی شورای پنجم اهر تصمیم گرفته تا نسبت به دوره‌های قبلی متفاوت‌تر باشد.

انتهای پیام/