به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر که به میزبانی مدیریت امور برق برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه به نمازخانه‌های ادارات توجه خوبی شده و از طرفی سلایقی که در نمازخانه مدارس نیز وجود دارد حائز اهمیت و در نوع خود جالب است.

وی با ابراز تأسف از اینکه در فصل زمستان آن‌طور که باید و شاید به نمازخانه‌های بین‌راهی و جایگاه‌های سوخت رسیدگی نمی‌شود، افزود: تأکید داریم به نمازخانه‌های بین‌راهی از نظر خدماتی و بهداشتی توجه ویژه‌ای شود و نظافتی که در برخی نمازخانه‌ها شاهد هستیم برای ما قابل‌قبول نیست.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: گاهاً مردم از مجتمع‌های رفاهی، تفریحی بین‌راهی به خاطر عدم رعایت نظافت و بهداشت گلایه می‌کنند که از این بابت از میراث فرهنگ، صنایع‌دستی و گردشگری اهر انتظار داریم تا بیش از پیش بر این مجتمع‌های بین‌راهی نظارت داشته باشند.

محمودی بابیان اینکه طبق دستورالعمل‌های وزارت کشور که به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ‌شده در مجتمع‌های در حال احداث باید نمازخانه خواهر و برادر در این مجتمع‌ها تهویه شود، گفت: حتماً بایستی در مجتمع‌های تجاری و بین‌راهی نمازخانه خواهران و برادران به تفکیک وجود داشته باشد.