به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در مراسم آغاز فیلم‌برداری فیلم مستند ارسباران در شهرستان اهر اظهار داشت: فرمانداری شهرستان اهر به همراه سایر ادارات و نهادها تا جای ممکن همکاری‌های لازم را برای ساخت این مستند انجام داده و در ادامه راه نیز این همکاری‌ها گسترده‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام هر کاری مقدماتی لازم است گفت: اگر فیلم مستند ارسباران بتواند واقعیت‌ها، آداب، سنن، واقعیت‌ها و فرهنگ اصلی منطقه را معرفی نمایند می‌توانیم موفقیت‌های هنرمندان عزیز را ببینیم که در انتقال فرهنگ یک نسل به نسل دیگر تأثیر به سزایی می‌تواند داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان اهر با ابراز امیدواری برای موفقیت فیلم مستند ارسباران ابراز داشت: با توجه به اینکه شهرستان اهر جزو یکی از محورهای اصلی “تبریز ۲۰۱۸” است این اثر نقش مهمی در توسعه گردشگری و فرهنگ منطقه و به‌ویژه شهرستان اهر خواهد داشت.

سمندری ساخت آثار فاخر هنری را سرمنشأ بروز استعدادها و توانمندی‌های هر منطقه عنوان کرد و افزود: فیلم مستند ارسباران نیز می‌تواند با نگاهی وسیع آداب، سنن، فرهنگ و طبیعت شهرستان اهر را به همگان معرفی کرده و سبب رد و شکوفایی آن گردد.