رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی گفت: برای اعلام لیست نهایی نامزدهای اصلاح‌طلب استان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

سعید پورشریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: لیست‌هایی که در رسانه‌ها در ارتباط با اصلاح‌طلبان منتشر می‌شود گمانه‌زنی هستند و هنوز رای‌گیری و جمع‌بندی لیست اصلاحات نهایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: لیست نهایی نامزدهای اصلاحات حداکثر تا روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه نهایی و اعلام می‌شود.

پورشریفی با اشاره به شعار اصلاح‌طلبان با عنوان «آرامش، امید‌ رونق اقتصادی» برای انتخابات پیش‌رو معتقد است: مضامین این شعار به خوبی نشان‌دهنده آن است که اصلاح‌طلبان به دنبال ایجاد شرایط مساعد به دور از تنش برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: کشور ما هم‌اکنون در شرایط حساسی قرار دارد و با توجه به سرانجام رسیدن برجام، لازم است مجلس قوی و مستحکم تشکیل شود.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل شوراهای اصلاح‌طلبان در تمام شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: فعالیت شوراهای اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها نیز در چارچوب و زیر نظر شورای اصلاح‌طلبان استان بوده و هدف کلی دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات است و در کنار آن معرفی نمایندگانی با مشی اصلاح‌طلبی است چرا که معتقدیم از میان کاندیداهای موجود نیز می‌توان افرادی را با معیارهای مدنظر برای مجلس آینده انتخاب کرد.

انتهای پیام/