به گزارش خبرنگار اهرامروز، مرتضی اعیانی در آیین تجلیل از بانوان شاغل و هنرمند در شهرداری اهر و فرهنگسرا با اشاره به اینکه تمامی بانوان شاغل در ادارات ولتی و غیردولتی علی‌الخصوص شهرداری اهر زحمت‌کش هستند و جایگاه آن‌ها بایستی مورد تجلیل قرار گیرد، اظهار کرد: این روزها روزهای پایانی کار بنده در شهرداری اهر است و امروز بهانه‌ای بود تا از زحمات بانوان قدردانی کنیم شاید آن‌طور که انتظار می‌رفت نتوانسته باشیم انتظارات بانوان را برآورده کنیم.

شهردار اهر ادامه داد: اگر کمی منصفانه‌تر به وضعیت سیستم و منابع مالی شهرداری اهر نگاه کنیم واقعاً خوب نیست درحالی‌که شهرداری اهر ۵۰۰ نفر نیروی انسانی دارد که ماهانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ نهادی با وجود اینکه وضعیت شهرداری خوب نیست و امروز نیازمند حمایت است به فکر حمایت از شهرداری نیست، افزود: همه انتظار دارند بدون حمایت و پشتیبانی بتوانیم مشکلات ریز و درشت شهرداری اهر حل کنیم به‌طوری که هزار و اندی سال از بعثت پیامبر اکرم می‌گذرد تاکنون کسی نتوانسته برای حل مشکلات معجزه کند که من هم معجزه کنم و برای شهرداری پول جذب کرده و نیروی انسانی استخدام کنم.

اعیانی اضافه کرد: بنده از هر سو از بابت استخدام زیر فشار هستم و حتی خانواده‌ام را نیز برای استخدام تحت‌فشار قرار می‌دهند این در حالی است که بیش از ۵۰۰ نفر برای به‌کارگیری در شهرداری اهر درخواست داده‌اند که متأسفانه شرایط استخدام وجود ندارد، طبق چارت سازمانی می‌بایست شهرداری اهر ۱۸۰ نفر نیروی انسانی می‌داشت ولی نه‌تنها این چارت رعایت نشده بلکه اکنون ۵۰۰ نیرو داریم.

شهردار اهر با تأکید بر اینکه امیدوارم مردم شرایط شهرداری اهر را از بابت منابع مالی و نیروی انسانی درک کنند، گفت: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نیست به‌تبع آن نیز نمی‌توان وضعیت شهرداری اهر را مطلوب دانست و باید به‌صراحت بگوییم حال شهرداری بد است.

وی در ادامه بیان داشت: بنده شخصاً دیدگاه بسته‌ای نسبت به به‌کارگیری نیروهای جدید در شهرداری اهر ندارم بلکه حتی به‌قدری راضی‌ام که هزاران نفر در شهرداری استخدام شوند ولی متأسفانه نیروی انسانی شهرداری اهر بیش از دو برابر چارت سازمانی است.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری اهر و مربیان فرهنگ‌سرای شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام/