به گزارش خبرنگار اهرامروز، مجیدخدابخش در حاشیه دیدار از خانواده شهید حمید عابدی با اشاره به اینکه حسینیه اعظم شهدای شهرستان اهر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی نیازمند همکاری مسئولین شهرستانی و استانی جهت اتمام پروژه هست گفت: مساعدت­های  لازم  در جهت تکمیل حسینیه از سوی استانداری صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حسینیه‌ها­ی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: احداث حسینیه در جوار مزار مطهر شهدا باعث ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت شده و پتانسیلی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: عظمت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران بوده و تداوم و بقاء انقلاب نیز در گروه زنده نگه داشتن آرمان­های شهدا و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز در سخنانی ضمن قدرانی از مساعدت‌های مسئولین شهرستانی و استانی ، خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تکمیل فاز اول حسینیه اعظم شهدای شهرستان اهر، خواستار مساعدت تمامی این عزیزان جهت تکمیل پروژه شد.

ابراهیمی گفت: تاکنون در احداث این پروژه بالغ‌بر ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده که جهت تکمیل پروژه نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.