به گزارش اهرامروز، سه‌شنبه ۲۱ آذرماه سال ۹۶ امام‌جمعه شهرستان اهر به‌اتفاق  فرماندار ، فرمانده نیروی انتظامی و جانشین سپاه ناحیه اهر و روسای ادارات امور مالیاتی و بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و دلجوئی کرد.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر در این دیدارها ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران از فداکاری‌های پدر و همسر شهیدان مهسا نصیری و زینب عباسیان ، همسر شهید حسین مظاهر و جانباز ۵۰ درصد علی رحیمی با اهدای لوح سپاس تجلیل نمود.

امام‌جمعه شهرستان اهر  بابیان اینکه شهدا حقیقت آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با عمق وجود درک و برای صیانت از این ارزش‌ها مجاهدت کردند  گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب بوده و مسئولان باید سنت حسنه دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی افزود: مسیر پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران همواره شده و به حول و قوه خداوند متعال  جوانان امروزی در سنگرهای مختلف ادامه‌دهنده‌ی راه آنان هستند.

انتهای پیام/