به گزارش خبرنگار اهرامروز، صبح امروز دو‌شنبه درهای فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان اهر برای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه انتخابیه اهر و هریس باز شد و اعضای ستاد انتخابات تا ساعت ۱۹ آماده نام‌نویسی بودند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهر و هریس جزو ۴ حوزه‌ای است که میزبان سه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

چهار نفر داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس ثبت‌نام کردند

امروز داوطلبان انتخابات مجلس حوزه اهر و هریس از جمله جلال شادمان، صولت همت جو، صولت عطالو و محمد روحی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان اهر برای رقابت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نام‌نویسی کردند، نام‌نویسی علی اصغری نیز در وزارت کشور انجام شده است.

  روز یکشنبه در اولین روز نیز احمد محرم‌زاده، ایرج میرزایی، حمید نام‌آوران و بیت‌اله عبدالهی در فرمانداری اهر فرایند ثبت نام را انجام داده بودند، اسامی افراد ثبت نام شده به صورت ترتیب زمانی و حضور آنها در فرمانداری شهرستان اهر نوشته شده است.

ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب‌شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان می‌رساند، از امروز شروع‌شده و تا ۱۴/ ۱۲/ ۹۵ به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه فوق انجام می‌شود.

انتهای پیام/