به گزارش اهرامروز، حامد همتی عضو شورای اسلامی شهر اهر و نایبرئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی در کانال تلگرامی خود نوشت: امیدوارم بهرغم تهدیدات روزافزون و کوچکسازی نقش و جایگاه شوراها كه عمدتاً زاییده قوانین مجلسی است كه نمایندگانش، جامعه شورائیان را چون هوو میبینند؛ شاهد ثمربخشی و بالندگی روزافزون این نهال برآمده از بذر قانون اساسی در حكومت مردمسالاری دینی باشیم.
حامد همتی – ٩ اردیبهشت ١٣٩٦
انتهای پیام/