به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت: متأسفانه با وجود نص صریح قانون کاندیدهاهای مجلس و شورای اسلامی شهر اهر تبلیغات پیش از موعد خود را بصورت غیر قانونی شروع کرده اند که انتظار داریم در جهت استقرار نظم و قانون بر خورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه برخی گروه های تلگرامی با نام‌های مستعار و گروه‌های حامیان کاندیداها اقدام به تخریب رقبای خود و عدول از اخلاق انتخاباتی می‌نمایند که اکثر این موارد شناسایی شده و به مراجع ذیصلاح جهت برخورد قانونی اعلام شده است.

سرهنگ منفرد گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها از فعالیت های قانونمند و هر آنچه که موجبات حضور مردم در این انتخابات را فراهم نماید حمایت می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به ترافیک سنگین در نقاط پرتردد شهر و میادین اصلی گفت: متأسفانه اکثر ستادهای تبلیغاتی در مراکز شهر مستقر می‌شوند که این موارد موجب اختلال در نظم عمومی شهر و نارضایتی مردم و ترافیک می شود که انتظار داریم کاندیداها از راه‌اندازی ستادها در میادین اصلی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و در خدمت شهروندان بوده و امیدواریم مردم در انتخابات پیش رو با همکاری مستمر با این نهاد و با پرهیز از بد اخلاقی های انتخاباتی توسط هواداران کاندیداها زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم نمائیم.

انتهای پیام/