به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تجدید میثاق آزادگان اهر با شهدا، اظهار داشت: بیست و ششم مردادماه روزی است که آزادگان سرافراز بعد از انتظار سالیان سال خانواده‌ها قدم به خاک میهن اسلامی گذاشته‌اند و مردم ایران اسلامی در این روز بخصوص مشتاقانه منتظر حضور آزادگان در کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند تا خاک کشور به دست دشمن نیفتد، افزود: مشیت الهی این بود که آزادگان و جانبازان مدت‌ها دور از میهن و آغوش خانواده‌ها و زیر شکنجه‌ها دشمن بعثی قرارگرفته بودند.

امام جمعه اهر اضافه کرد: زندگی منهای عشق امام حسین(ع) معنا و مفهومی ندارد و همین عشق به سیدالشهدا که در قلب‌های ملت ایران هر روز شعله‌ور‌تر می‌شود کشور و نظام اسلامی را زنده نگه‌داشته است و در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با عشق زیارت امام حسین(ع) در جبهه‌ها حضور یافته و بر دشمن بعثی غلبه می‌کردند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه عزت و عظمت جامعه اسلامی از وجود ولایت‌فقیه است، گفت: اکنون‌که می‌بینیم دشمنان اسلام زمین‌گیر و شکست‌ خورده‌اند و هر کاری که برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در توان دارند انجام می‌دهند ولی جواب نمی‌دهد در حالی که دشمن تنها در یک عرصه برای انزوای ایران تلاش نمی‌کند بلکه در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تلاش و سرمایه‌گذاری کرده اما نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی رهبری دارد که با یک سخنرانی تمامی حیله‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند و در واقع امام خامنه‌ای محور وحدت و همدلی بین اقوام ایرانی و امت مسلمان است.