جلیل علیجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت است و شهیدان رجایی و باهنر با فداکاری و ایثارگری‌های خود، امروز برای مدیران و مسئولین الگو هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر افزود: زمانی یک مدیر و یا مسئولی در سمت خود موفق خواهد بود که برای کشور و مردم خدمتگزار صادق باشد.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت و دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت رجایی و باهنر در قالب طرح کرامت یک در اهر برگزار شد.

علیجانپور اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش تقویت و ترویج ورزش‌های همگانی بوده و در این راستا مسیر پیاده‌روی را در منطقه شله بران اهر قرار دادیم روز جمعه از مقابل مدرسه شهید صدر تا مقابل مرکز بهداشت شماره ۸ ادامه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در پایان یادآور شد: همایش پیاده‌روی خانوادگی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر، فرمانداری اهر، ستاد طرح کرامت ۱ شهرستان اهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر، اداره ورزش و جوانان اهر، حوزه بسیج ادارات سپاه ناحیه اهر، حوزه بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر و اداره بهزیستی شهرستان اهر برگزار شد.

گفتنی است در پایان این همایش جوایز نفیسی همچون کیف ورزشی و مدرسه، لوازم التحریر، دوچرخه و جوایز نقدی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.