به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده در جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان اهر که با موضوع هماهنگی برنامه‌های حماسه ۹ دی برگزار شد، بابیان اینکه جریان فتنه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی همچنان با شکل‌های دیگر در حال طراحی است، اظهار کرد: ایجاد نارضایتی بین مردم و نظام و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی در رفع معضلات اجتماعی کشور از اهداف بعدی فتنه‌گران است.

با اشاره به اینکه کمیته‌ای برای پیگیری رفع حصر تشکیل‌شده است، گفت: کسانی که دم از رفع حصر می‌زنند خود از مخالفان سرسخت رفع حصر محصورین هستند در حالی که همین افراد در شورای امنیت ملی عضو هستند که با رفع حصر مخالفت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ادامه فتنه سال ۸۸ که از سوی دشمن قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی طراحی‌شده بود حماسه ۹ دی به وجود آمد و این حماسه نشان داد که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با ذکر اینکه فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ریشه در مداخله غربی‌ها در امور داخلی کشورمان دارد، افزود: عده‌ای هنوز هم که هنوز است با وجود اذعان دشمنان به حمایت از فتنه‌گران حتی اسم فتنه را قبول ندارند.

ممی زاده در پایان با تأکید بر اینکه دشمن همواره برای براندازی نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور با شعار آشتی ملی وارد میدان شده‌اند و این بار هدف توهین به ولایت و مقدسات نیست بلکه از راه‌های مختلف جهت ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند که باید در راستای روشنگری این مسائل به مردم گفته شود.

انتهای پیام/