به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در گفتگو با خبرنگراران در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی وصول چند فقره شکایت در خصوص کلاه‌ برداری که متهمان با هویت‌ های جعلی اقدام به خرید لوازم‌ خانگی، طلاجات و فرش‌ های دستباف کرده و با پرداخت مبلغ کمی از قیمت معامله برای مابقی چک بلامحل سایر اشخاص را صادر می‌ کردند، شناسایی و دستگیری کلاه‌ برداران به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران آگاهی شهرستان اهر با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و دو نفر از آنان را دستگیر کردند و اقدامات برای دستگیری دیگر همدستان آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اهر با بیاناینکه متهمان با روش‌ های مشابه در دیگر شهرهای تبریز و استان اردبیل نیز اقدام به کلاه‌ برداری می‌کردند، افزود: متهمان در بازجویی‌ های فنی به ۸۰۰ میلیون ریال کلاه‌ برداری در سطح شهرستان اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ منفرد در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از کلاه‌ برداری افراد سودجو، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.