ارسلان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرمروز اظهار داشت: مردم ایران اسلامی و به‌ویژه اهری‌ها با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود تغییر و تحولی در زندگی نیازمندان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش و سپاه و بسیج در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: ۱۸ اسفندماه جشن نیکوکاری ویژه مدارس هم‌زمان با سراسر کشور در مدارس اهر برگزار و با همکاری معلمان هدایای دانش آموزان جمع‌آوری می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر ادامه داد: علاوه براینکه احسان، ایثار و انفاق در بین دانش آموزان فرهنگ‌سازی می‌شود، تمامی وجوه و هدایای جمع‌آوری شده از مدارس، مدیریت و هزینه کرد این کمک‌ها توسط معلمان و دبیران آموزش و پرورش در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و سایر دانش آموزان نیازمند به تشخیص معلمان در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

طهماسبی بابیان اینکه از نوزدهم اسفندماه با همکاری و همراهی سپاه و بسیج ۶ پایگاه ثابت و ۱۳۰ پایگاه مدارس و سایر جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح شهرستان اهر دایر می‌شود، گفت: همچنین علاوه بر پایگاه‌های سطح شهر، پایگاهی جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی هم‌زمان با نماز جمعه در مصلای نماز جمعه شهرستان اهر برپا خواهد شد.

وی با تأکید براینکه تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی که از سوی مردم و خیرین به کمیته امداد تحویل داده می‌شود براساس بخشنامه در خود شهرستان اهر هزینه می‌شود، گفت: حتی ریالی از کمک‌های مردم به شهرستان‌های هم‌جوار انتقال نمی‌یابد و کل مبلغ جمع‌آوری شده در اهر بین نیازمندان صرف می‌شود.

طهماسبی از جمع‌آوری ۱۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری سال گذشته در شهرستان اهر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی از سوی خیرین به کمیته امداد شهرستان اهر اهدا شده و پیش‌بینی می‌کنیم که مجموع کمک‌ها به بیش از ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

وی بیان داشت: کمک‌های نقدی براساس حساب‌های بانکی که قبل برای هر یک از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد به حساب‌های بانکی واریز شده و کمک‌های غیر نقدی به‌صورت بسته‌بندی و در بین خانواده‌هایی که توسط مددکاران شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود و بر طبق روال کاری باید تمامی هدایای نقدی و غیر نقدی تا ۲۵ اسفندماه در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر با قدردانی از همکاری‌های مردم در زمینه تأمین نیازهای نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت، خاطرنشان کرد: مردم در تمامی مناسبت‌ها با اهدا کمک‌ها به کمیته امداد اعتماد کرده و کمک‌های خود را از نیازمندان دریغ نمی‌کنند و از مردم خواهشمندیم و پیشنهاد می‌کنیم به دلیل نیازهای مختلف خانواده‌های نیازمندان حدالامکان از کمک‌های نقدی دریغ نکنند و یا در صورت نبود امکان اهدای هدایای نو جهت کمک به نیازمندان را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام /