به گزارش خبرنگار اهرامروز، علیرضا آقازاده دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در دیدار با امام جمعه اهر اظهار داشت: این عوامل اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر را که می‌بینید تنها تعداد معدودی از عوامل هستند و چندین برابر این جمع پشت‌صحنه و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول له آماده‌سازی مقدمات برگزاری جشنواره دوازدهم هستند.

وی افزود: از زمان انتشار فراخوان تا اتمام مهلت ارسال آثار، ۱۷۸ اثر از ۳۰ استان و ۵۲ شهرستان کشور به دبیرخانه این جشنواره آثار رسید و بعد از بررسی و انتخاب آثار از سوی شورای نظارت بر نمایش و هیأت بازبینی آثاری از ۱۲ استان به جشنواره دوازدهم راه یافت.

آقازاده بابیان اینکه مردم قره‌داغ در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران میزبان هنرمندانی از استان بوشهر تا خراسان می‌شوند، گفت: موضوعات اصلی جشنواره دوازدهم شامل موضوعات اجتماعی، دینی، دفاع مقدس، آیینی سنتی و … می‌شود.

آثار جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از نظر شورای نظارت بر نمایش اهر مشکلی ندارد

علی مهدوی پور، رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان اهر با اشاره به چگونگی انتخاب آثار دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، اظهار داشت: هیأت بازبینی و داوری پس از انتخاب آثار، اثرهای انتخاب‌شده را به شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان اهر تحویل دادند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از آثار فاخر و ارزشمندی هستند، افزود: آثاری که برای دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب‌شده از نظر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان اهر مشکل خاصی که ارزش‌ها را زیر سؤال ببرد نداشتیم.

رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان اهر اضافه کرد: خوشبختانه آثار دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران هیچ‌گونه مشکلی نداشت و می‌توان گفت جزو آثار فاخر و نتیجه تلاش و همت والای هنرمندان عرصه نمایش را نشان می‌دهد.

مهدوی پور اضافه کرد: در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران نمایش‌های آیینی سنتی عطریه از بندر خمیر، آیین یار یار از کرمانشاه و گاله واره از سبزوار آیین‌های خاص مناطق خود را در این جشنواره به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/