به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد ابراهیمی در آیین تجلیل از آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان اهر که به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن، برنامه‌های مختلفی برای آزادگان شهرستان‌های اهر، ورزقان و هوراند ترتیب داده شده بود و این برنامه که قرار بود زودتر از این‌ها برگزار شود ولی متاسفانه بنا به پاره‌ای مسائل با تاخیر به طول انجامید.

وی، آزادگان و خانواده‌های شهدا را سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی بر روی عملی کردن توطئه‌ها علیه انقلاب متمرکز شده‌اند و امروز تنها فرهنگی که می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر با تبریک پیشاپیش هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی پیش از این‌که به پیروزی برسد شاهد ترور شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور بود این در حالی است که شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و … از جمله شهدای ترور توسط منافقین کوردل بودند.

ابراهیمی بابیان این‌که دشمن از هر شرایطی بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند تا مردم را از نظام و دولت جدا کند، گفت: علی‌رغم توطئه‌های مختلف، فتنه‌ها، ترورهای شخصیت مذهبی، علمی و سیاسی تا تحریم‌ها ناجوانمردانه هنوز به یمن اتحاد و همدلی ملت ایران به نتیجه نرسیده‌اند و در واقع در تمامی جبهه‌ها شکست خورده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان در شرایط فعلی تحریم‌های اقتصادی را با بهانه محدود کردن انرژی هسته‌ای ایران جزو برنامه‌های خود قرارداده‌اند تا شاید بتوانند با تضعیف معیشت مردم، آنها را از دولت دلسرد کنند ولی در این میان جهت تنها با روحیه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس می‌توانیم تحریم‌های اقتصادی دشمن را بی‌اثر کنیم.

انتهای پیام/