به گزارش خبرنگار اهرامروز، عادل فیضی در مراسم بهره برداری از آسفالت ریزی معابر تعدادی از روستاهای اهر در روستای خونیق اظهار داشت: پروژه افتتاح شده از سری پروژه های قیر رایگان است که امسال در ۵ روستا آن را اجرا کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر امسال توانسته ۲۳ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان اهر را آسفالت ریزی نماید گفت: امسال نیز به یاری خداوند و همکاری ادارات مربوطه معابر روستاهای آللو، خونیق، رشت آباد قدیم، چولقشلاقی و یخفروزان آسفالت ریزی شد.

فیضی با ذکر اینکه یکی از سیاستهای دولت تدبیر و امید بحث مشارکت عمومی در اجرای طرحهای دولتی است عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در خصوص تامین بودجه وجود دارد مشارکت یکی از شاخصه های مهم در توسعه منطقه ای روستا ها است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر با اشاره به قیر رایگان گفت: بحث قیر رایگان در بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌شده و از طریق دستگاه‌های اجرایی، دولتی و مشارکت مردمی اجرا می‌شود.

وی با ذکر اینکه ما در سال ۹۴ فقط توانستیم معابر روستاهای آذغان و کقالق با ۲۷۰۰ مترمربع را با قیر رایگان آسفالت‌ریزی کنیم ابراز داشت: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از طرف مجموعه فرمانداری صورت گرفت توانستیم این رقم را با ۹ برابر افزایش به ۲۳ هزار مترمربع برسانیم که بااعتبار ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آن را به انجام برسانیم که این رقم منهای قیر رایگان باید بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه صرف می‌کردیم.