به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روند انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اهر آغازشده است، اظهار داشت: انتخابات شوراها را پس از دستور وزیر کشور در اهر رسماً شروع کرده‌ایم و در این زمینه اقداماتی نیز انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه طبق زمان‌بندی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هیئت اجرایی انتخابات شوراها در اهر تشکیل‌شده است، افزود: روز ۲۸ اسفندماه ۹۵ انتخابات هیئت اجرایی بایستی ۳۰ نفر از معتمدین شهر اهر به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای اهر معرفی و پس از تأیید هیئت اجرایی شور و روستا ‌شد.

عابدی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز آغاز خواهد شد گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۷:۳۰  صبح امروز یعنی ۳۰ ام اسفندماه ۹۵  تا ۶ فروردین‌ماه ۹۶ روزانه تا ۱۴:۳۰ ظهرمی توانند با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان اهر واقع در فرمانداری این شهرستان نسبت به ثبت‌نام در انتخابات اقدام نمایند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر با ذکر اینکه فرمانداری اهر به‌صورت کامل آمادگی ثبت‌نام از داوطلبان را دارد ادامه داد: داوطلبان انتخابات شورا ضمن اینکه در دفاتر پیشخوان فرآیند پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند از فردا نیز می‌توانند برای نام‌نویسی اصلی به فرمانداری مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه تاکنون ۵۰ نفر از طریق دفاتر پیشخوان ثبت‌نام کرده‌اند عنوان داشت: به دلیل این‌که کاندیداها در زمان مقرر ثبت‌نام به مشکل برخورد نکنند انتظار داریم تا با حضور در دفاتر پیشخوان فرآیند پیش ثبت‌نام را انجام دهند تا در زمان نیز صرفه‌جویی شود و از طرفی نیز پس از پیش ثبت‌نام کد ره‌گیری را در موعد رسمی ثبت‌نام‌ها جهت تأیید به ستاد انتخابات اهر ارائه دهند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمامی معادلات دشمنان را برهم می‌زند.

انتهای پیام/