به گزارش خبرنگار اهرامروز، نورالدین برقی در دیدار رئیس، دادستان و قضات دادگستری با کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر به مناسبت هفته منابع طبیعی، اظهار داشت: امسال یکی از برنامه‌های سراسری هفته منابع طبیعی نشست هم‌اندیشی با رئیس و قضات دادگستری شهرستان‌هاست و ما نیز هم‌زمان با سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی این نشست را برگزار می‌کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در طول سال ارتباط تنگاتنگی با دستگاه قضایی دارد، افزود: حمایت‌های دستگاه قضایی در رابطه با جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی و تخریب منابع طبیعی باعث دلگرمی کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری می‌شود.

وی ادامه داد: منابع طبیعی و آبخیزداری در حفاظت و حراست از منابع طبیعی گام‌های بلندی برداشته است و هرجایی که با تصرف غیرقانونی اراضی ملی مواجه شده‌ایم دستگاه قضایی حامی و پشتیبان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر بوده است.

برقی با تأکید بر اینکه تاکنون اجازه نداده‌ایم که افراد سودجو به اراضی ملی و دولتی تعرض کند، گفت: در حالی که تاکنون اجازه تصرف اراضی ملی به زمین‌خواران نداده‌ایم ولی از این به بعد نیز این اجازه را نخواهیم داد و با تعرض‌کنندگان به اراضی ملی از طریق مراجع قانونی نیز به‌شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/