به گزارش اهرامروز، محمدرضا سلطان‌زاده در آیین افتتاح واحدهای مسکونی در روستاهای محروم شهرستان هوراند که به همت بسیج سازندگی احداث‌شده، از اجرای ۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه ناحیه هوراند خبر داد، اظهار کرد: این مجموع این طرح‌ها ۸ مورد خانه محروم و دو مورد مسجد بوده که توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان هوراند در روستاهای مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه هوراند ادامه داد: این پروژه‌ها با همکاری گروه‌های جهادی شهرستان هوراند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دانشگاه امام صادق (ع) تهران که به این منطقه اعزام‌شده‌اند مشغول به فعالیت در جهت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی هستند.

وی محرومیت‌زدایی در روستاهای صعب‌العبور و دورافتاده را از اولویت‌های سپاه ناحیه شهرستان هوراند ذکر کرد و گفت: مهم‌ترین اولویتی در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرار داده‌ایم تربیت جسمی و فکری دانش آموزان، دانشجویان و جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه هوراند با تأکید بر اینکه جوانانی که در اردوهای جهادی حضور می‌یابند در واقع برای پذیرفتن مسئولیت‌های بزرگ‌تر آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: قطعاً حضور جوانان در مناطق محروم و لمس مشکلات و کمبودها از نزدیک در عزم و اراده آن‌ها برای خدمت‌رسانی برای مردم مؤثر خواهد بود.