به گزارش اهرامروز، حسن قاضی‌زاده هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) هریس، با اشاره به اینکه در این سفر به دست معاون اول رئیس جمهور دو طرح مهم بیمارستانی به افتتاح می‌رسد اظهار کرد: دانشکده داروسازی تبریز با ۱۷۹۰۰ مترمربع زیربنا در این سفر افتتاح می‌شود که دومین دانشکده مهم ما در کشور بوده و اساتید مجربی دارد.

وی با بیان اینکه موقع آغاز به کار دولت، با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد تحویل گرفتیم افزود: همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز این پروژه به اتمام رسیده و افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره برداری از مرکز پیوند اعضای شمال غرب با ۵۰۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: این مجتمع با همکاری خیرین و شورای شهر تبریز بهره‌برداری می‌شود که یکی از مراکز مهم درمان بیماران صعب العلاج است.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سراب با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان ابراز داشت: در هریس هم پروژه ۱۸ ساله که در سال ۹۰ تحویل شد ولی با وجود نوساز بودن، در اثر زلزله این ساختمان غیر اصولی تخریب شد که پروژه جدید بیمارستانی با ۸۵۰۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۳۲ میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید.

قاضی‌زاده با بیان اینکه دولت در همه حوزه‌ها کارهای زیادی کرده که در حوزه سلامت بیش از تمام حوزه‌ها برای مردم کار صورت گرفته است گفت: فقط در آذربایجان شرقی بیش از ۷۰۰ پروژه عمرانی داریم که ۴۰۰ پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش هزینه‌های مردم هزینه کرده ایم تصریح کرد: یکی از عوامل مهم رضایتمندی مردم تلاش دولت در حوزه سلامت و درمان است که در دولت تدبیر و امید موفق بوده‌ایم.