به گزارش خبرنگار اهرامروز، مرتضی اعیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با کاشت نمادین چندین نهال در فیلتر فضای سبز شهرک شیخ شهاب‌الدین، عملیات اجرایی پارک جنگلی محدوده فضای سبز به طول بیش از ۵ کیلومتر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۵ هزار اصله نهال ظرف ۲ ماه آینده در محدوده فضای سبز شهرک کاشته خواهد‌ شد، افزود: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی این طرح، پروژه‌های عمرانی احداث ۴ پارک محله‌ای و فاز اول پارک ۱۷ هکتاری ولایت به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه گردشگری و تفریحی منطقه ارسباران شروع شده است که انشاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرف چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مذکور خواهیم بود.

اعیانی اضافه کرد: رویکرد مدیریت شهری توسعه و ارتقاء سرانه فضای سبز  شهری و تبدیل شهرستان اهر به باغ شهر می‌باشد که الحمداللله با احداث چندین پارک ازجمله بوستان شهدا، فاز اول پارک جنگلی حریم فضای سبز کمربند غربی و پارک فرهنگیان و در مجموع کاشت بیش از ۵ هزار اصله نهال در نیمه اول امسال قدم‌های اجرایی در دستیابی به این مهم عملاً شروع شده است.

شهردار اهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم انشاءالله با همدلی و کمک شهروندان فاخر اهر در نگهداری فضای سبز شهر شاهد کسب جایگاه ممتاز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/