به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی نیرپور در دیدار با امام جمعه اهر با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت گامی ارزشمند در جهت ارائه خدمات برای مردم بوده است، اظهار داشت: تاکنون با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه بهشدات و درمان، نتوانسته ایم خدمتی که در شان مردم است را ارائه دهیم و برای بهره مندی تمامی مردم از خدمات درمانی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: بنده و پرسنل درمانی شهرستان اهر تلاش کردیم تا با ارائه خدمات در دولت یازدهم رضایت مردم را در حوزه بهداشت و درمان جلب کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر بابیان اینکه در سال جاری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال محور تمامی فعالیت هاست، ادامه داد: احداث مرکز بهداشت و درمان در روستاهای رواسجان و نوقدوز و در شهرک شیخ شهاب الدین اهری در دو طبقه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و آموزشگاه بهورزی نیز در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع احداث می شود.

نیرپور با تاکید بر اینکه اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر بازسازی و تکمیل شده است، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا در سال جاری، تکمیل تجهیزات و با بهره گیری از امکانات روز و به ویژه آمبولانس جزو برنامه های شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر است.

وی شهرستان اهر را پیش رو در عرصه بهداشت و درمان بین شهرستان های آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: د راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، ارائه خدمات درمانی ۷۰ هزار نفر از جمعیت منطقه را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر اضافه کرد: بیماری های عفونی به بیماری های غیر عفونی از جمله افسردگی، مواد مخدر و روان گردان ها تبدیل شده که چالشی برای طرح تحول نظام سلامت محسوب می شود و طرح تحول سلامت برای این چالش ها برنامه ریزی می کند.