به گزارش خبرنگار اهرامروز، صادق نجفی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه ارسباران یکی از قطب‌های توسعه آذربایجان‌شرقی است، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرک صنعتی اهر برق است که با رایزنی‌هایی که با معاون وزیر نیرو کرده‌ایم قرار بر این شد تا کمبود برق شهرک صنعتی اهر را برطرف کنند.

وی از تفویض اختیارات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی به شهرک صنعتی اهر خبر داد، افزود: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اهر و هریس از دیگر مشکلات بود که انشالله به‌زودی این مشکل را حل می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: ۲۷ هکتار از اراضی شهرک صنعتی شهرستان هریس به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود و در اهر نیز هراندازه که سرمایه‌گذاران زمین بخواهند آماده واگذاری هستیم.

نجفی ابراز داشت: واحدهای تولیدی در حال احداث شهرک صنعتی شهرستان اهر که با مشکل کمبود نقدینگی روبرو هستند می‌توانند از بخش تسهیلات فراگیر ثبت‌نام کنند تا بتوانیم از طریق مشکل نقدینگی آن‌ها را حل کنیم.

در پی درخواست یکی از سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی اهر مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاران برای کوچک‌ترین امور مجبور هستند تا به تبریز مراجعه کنند و در پاسخ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اختیارات لازم جهت ممانعت از مراجعه سرمایه‌گذاران به شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی به امور اداری شهرک صنعتی اهر تفویض اختیار می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفری کوتاه به شهرستان اهر از کارخانه قند قانع و تولیدی لوازم ورزشی کروز اهر بازدید کرد.

انتهای پیام/