به گزارش اهرامروز، خانش پور در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه کانون دوستدار سالمند خانه سبز شهرستان اهر زیر نظر اداره بهداشت و درمان به ۶۵ عضو آقا و خانم خدمات ارائه می دهد، گفت: از این ۶۵ سالمند، ۳۲ نفر آقا و ۳۳ نفر نیز خانم هستند که از خدمات و برنامه های آموزشی، تفریحی و ورزشی کانون بهره مند می شوند.

وی افزود: سعی ما بر این است که ضمن افزایش تعداد اعضای کانون، برنامه ها و خدمات کانون نیز بهبود یابد و با ایجاد فضای مناسب، امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی برای سالمندان در نظر بگیریم.

مدیر کانون دوستدار سالمند خانه سبز، تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی و معنوی سالمندان به منظور بهره مندی آنها از کیفیت زندگی بهتر را مهمترین هدف این کانون عنوان کرد و گفت: فراهم ساختن امکان تداوم حضور سالمندان در جامعه و فراهم ساختن امکان مشارکت آنان در برنامه های مربوط به این گروه از جامعه از دیگر اهداف تشکیل کانون دوست دار سالمند خانه سبز اهر می باشد.

خانش پور در ادامه با اعلام اینکه کلیه خدمات ارائه شده در کانون رایگان است، گفت: برگزاری کلاس های ورزشی مانند شطرنج و آمادگی جسمانی، برگزاری کلاس های قرآنی، آموزشی، بهداشتی، تغذیه، رژیم درمانی و روانشناسی از فعالیت های این کانون است.

وی در پایان گفت: از کلیه افراد بالای ۶۰ سال در شهرستان اهر درخواست میکنیم جهت بهره مندی از خدمات ارائه شده، با مراجعه به کانون دوستدار سالمند خانه سبز شهرستان اهر، نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام نمایند.