به گزارش اهرامروز، جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر، در مراسم افتتاحیه اردوی یک‌روزه اعضا و مربیان پیشتازان و فرزانگان جوار اهر گفت هدف از برگزاری این دوره‌ها را آموزش مهارت‌های اجتماعی و تمرین  زندگی گروهی در همه زمینه‌ها عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش اهر تأکید کرد: برنامه‌ریزی تعلیم و تربیت همواره باید در جهت شاداب سازی محیط مدارس و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در دانش‌آموزان  اجرا شود و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی یکی از راه‌های ایجاد نشاط و تعاون و همکاری است .

گفتنی است اردوی یک‌روزه با حضور اعضا و مربیان پیشتازان و فرزانگان اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند، خاروانا، هریس به میزبانی شهرستان اهر در دوره پسران در کانون شهید فهمیده اهر برگزار شد و اردوی دانش‌آموزان دختر نیز در اهر برگزار خواهد شد.

تیم هندبال دانش‌آموزان اهر مقام سوم را کسب کرد

تیم هندبال آموزشگاه امام رضا (ع) اهر در مسابقات استانی مدارس متوسطه دوره اول مقام سوم را کسب کرد.

این مسابقات  با شرکت ۸ تیم از نواحی و مناطق استان در شهر تبریز برگزار گردید که تیم هندبال مدرسه امام رضا(ع) اهر با مربیگری آقای مجتبی محمودی و به سرپرستی آقای هادی یوسفی توانست مقام سوم مسابقات را کسب نماید.

گفتنی است امیررضا حیدری داشلوجه کاپیتان این تیم نیز به مسابقات کشوری که در شیراز برگزار می‌شود دعوت شد.

دانش‌آموز اهری مقام سوم کشور در رشته انشای نماز از آن خود کرد

در سی و پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن،عترت و نماز در رشته انشای نماز دانش‌آموز عرفان مردانی مقام سوم کشور را در بین نمایندگان استان‌های کشور از آن خود نمود.

گفتنی است عرفان مردانی با کسب رتبه اول استان به مرحله کشوری راه‌یافته بود.

انتهای پیام/